انیمیشن سریالی میومیو عوض میشه! 1993 Pokonyan ارتقا کیفیت یافته با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی (1993–1995)

* قسمت 76 ( آخرین قسمت ) اضافه شد *
مدت زمان: 8 دقیقه کشور:

میومیو گربه‌ای بامزه است که کمی شبیه به راکون نیز می‌باشد. در مواقعی که برای او و ایمی، دختر بچه خانواده مشکل یا خطری پیش می‌آید میومیو با گفتن جمله‌ای تغیر شکل می‌دهد. در هر قسمت اتفاقات جالبی برای میو میو می‌افتد. میومیو مشکلات زیادی برای ایمی به وجود می‌آورد که باعث عصبانیت او می‌شود...

رضایت کاربران
100% (6 رای)

میومیو عوض میشه! (انگلیسی: Pokonyan!) نام سریال انیمهٔ ژاپنی است که بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۶ پخش می‌شد. تهیه‌کنندهٔ این سریال شبکهٔ ان‌اچ‌کی ژاپن بود. این انیمیشن در دههٔ نود میلادی و خصوصاً زمانی که گرایش به نگهداری سگ راکون ژاپنی زیاد بود، بسیار محبوب بود. میومیو عوض میشه در تلویزیون ایران نیز دوبله و پخش شده بود.

داستان سریال

میومیو گربه‌ای بامزه است که کمی شبیه به راکون نیز می‌باشد. در مواقعی که برای او و ایمی، دختر بچه خانواده مشکل یا خطری پیش می‌آید میومیو با گفتن جمله‌ای تغیر شکل می‌دهد. در هر قسمت اتفاقات جالبی برای میو میو می‌افتد. میومیو مشکلات زیادی برای ایمی به وجود می‌آورد که باعث عصبانیت او می‌شود. البته بعضی اوقات هم به او کمک می‌کند. او می‌تواند رویاهای بچه‌ها را به واقعیت مبدل کند. میو میو با بچه‌های خانواده‌ای که با آنها زندگی می‌کند ارتباط دوستانه‌ای دارد و با برآرورده کردن آرزوهایشان مسائلی را نیز به آنها آموزش می‌دهد.

 

 از لینک تمام کیفیت ها و قسمت ها  هم که در صفحه دانلود ها قرار دارد برای دانلود می توانید استفاده نمایید.

 

  • زبان: فارسی

6 دیدگاه

  1. Asghar میگه

    سلام من ندارم . اگه دیدم چشم. واقعا سایت شما بی نظیره. من که تا حالا ندیدم.

  2. Master میگه

    سلام سپاس از لطف شما دوست گرامی
    کاش صدا و سیما حداقل این نوستالژی ها را پخش میکرد تا صوتش در اختیار قرار میگرفت تا میشد همه رو ارتقا داد ولی حیف.
    در خصوص وروجک تمام قسمتهایی که دوبلشون رو پیدا کردیم ارتقا دادیم اگر شما دوبله سایر قسمتها را دارید که ارتقا داده نشده لینکشو برای ما ارسال بفرمایید تا ارتقا بدیم.

  3. این دیدگاه حاوی اسپویل است و داستان فیلم را لو می‌دهد.
    Asghar میگه

    ممنون از شما. خدا خیرتون بده. من روزی ده بار به سایت تون سر میزنم. نمی دونم چرا این کار رو صدا و سیما نمیکنه صدا و سیما هم هر کارتون قدیمی پخش می‌کنه خیلی بی کیفیت است. ببخشید کارتون وروجک و نجار رو کامل ترش رو نداشتید احساس میکنم تعداد قسمت هاش کمه. لطفاً کارتون گربه ملوس و دایناسورها رو هم بذارید. ممنون از شما خوبان

  4. Master میگه

    اگر دوبلشون پیدا بشه حتما

  5. Asghar میگه

    لطفاً اگه میشه کارتون سیمبا و ماسک و ماسک و کاشکی رو هم بذارید. ممنون

  6. Asghar میگه

    سلام. واقعا عالی هستید. ممنون. انشالله دوبله کاملش رو داشته باشید.باز هم ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید!