مجموعه انیمیشن تام و جری Tom and Jerry 1940 – 1958 ارتقاء کیفیت با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی

* قسمت 139 ( آخرین قسمت ) اضافه شد *
مدت زمان: 8 دقیقه کشور:

داستان موش و گربه مشهور که دیگه خودتون میدونین چه بلاهایی سر هم دیگه نمیارن...

رضایت کاربران
73% (11 رای)

تام و جِری (به انگلیسی: Tom and Jerry) نام یک انیمیشن است که با نویسندگی و کارگردانی ویلیام هانا و جوزف باربرا و با پشتیبانی مترو گلدوین مایر بین سال‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۸ ساخته شد. این پویانمایی دربارهٔ داستان‌های گربه ای به نام تام (Tom) و موشی به نام جری (Jerry) است. به جز متروگلدوین مایر شرکت‌های دیگری نیز مثل شرکت برادران وارنر نیز ساخت تام و جری را ادامه دادند. این پویانمایی از اهمیت و محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است و پس از گذشت دهه‌ها، همچنان از یادها نرفته‌است. این دو شخصیت با همدیگر دشمن اند ولی وقتی در یک دردسر بزرگی که بین آن دو می‌آید با هم متحد می‌شوند. اغلب در انیمیشن شانس جری بیش‌تر از تام است.

 

  • زبان: بی کلام

4 دیدگاه

  1. Master میگه

    با سلام از لینک زیر استفاده نمایید:
    https://dl.tvshowplus.com/cartoon.ba.hoosh/Tom.And.Jerry

  2. hamedyu میگه

    با عرض خسته نباشید لینک این قسمت ها خراب می باشد پارت 3 1080p
    و از پارت 123 الی پارت اخر 1080p

  3. Master میگه

    سلام
    کارتون تام و جری و جری بیشتر از 300 قسمته ولی از قسمت 139 به بعد وارد فصلی میشه که دیالوگ محوره (انگلیسیه ) و چون دوبله فارسی آن موجود نبود ارتقاشون کار نشد چون بدون دوبله موضوع داستانها زیاد قابل فهم نیست.

  4. این دیدگاه حاوی اسپویل است و داستان فیلم را لو می‌دهد.
    Ata میگه

    سلام وقت بخیرواقعانمونه هستیدوبی مانند.ممنونم بابت دلخوشی هایی که باهوش مصنوعی برای مابه ارمغان میارید.ادمین محترم تام وجری بالای۲۰۰قسمته کاش بقیه روهم ارتقاکیفیت میدادیدممنونیم بخاطرزحماتتون موفق وماناباشید

دیدگاهتان را بنویسید!