انیمیشن پهلوانان فصل 1 تا 4 ارتقاء کیفیت با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی

* قسمت 52 ( آخرین قسمت ) اضافه شد *
مدت زمان: 30 دقیقه کشور:

 «پهلوانان» دربارهٔ شخصی به نام «پوریای ولی» است که شاگردانش را در زورخانه ای تعلیم می‌دهد. «اسکندر» که داروغه شهر است میانهٔ خوبی با پهلوان پوریا ندارد و دائم به فکر سرکوب او هست.

رضایت کاربران
100% (6 رای)

پهلوانان مجموعهٔ تلویزیونی پویانمایی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی سیاوش زرین‌آبادی و تهیه‌کنندگی علیرضا گلپایگانی است. این مجموعه توسط گروه اوجی رشد یافته و توسط شرکت حرکت کلیدی ساخته شده و مرکز پویانمایی صبا تولید شده‌است و فصل اول آن در ۲۰ اسفند ۱۳۸۶ توسط شبکه دو به نمایش درآمد. این انیمیشن یکی از بهترین و پرطرفدارترین انیمیشن‌های ایرانی است.

 

«پهلوانان» دربارهٔ شخصی به نام «پوریای ولی» است که شاگردانش را در زورخانه ای تعلیم می‌دهد. «اسکندر» که داروغه شهر است میانهٔ خوبی با پهلوان پوریا ندارد و دائم به فکر سرکوب او هست.

پوریای ولی استاد زورخانه و آهنگر شهر با تیزهوشی و همکاری شاگردانش: پهلوان یاور، پهلوان صفی و پهلوان مفرد، در مقابل مکر و حیله اسکندر خان داروغهٔ طماع، حریص و جاه‌طلب شهر و گزمه‌ها، ایستادگی و مبارزه می‌کند.

تکه کلام معروف پهلوانان از پوریای ولی «یا علی مدد» است. صحنه‌های هیجان‌انگیز و طنز این مجموعه باعث جذابیت بیشتر آن شده‌است. همچنین گفته‌های پوریای ولی در این انیمیشن آمیخته با نکات پند آموز، اخلاقی و فرهنگی است. داستان این مجموعه در خوارزم از شهرهای خراسان قدیم در قرن هشتم هجری قمری می‌گذرد.

 

  • زبان: فارسی

4 دیدگاه

  1. Master میگه

    سلام دوست گرامی محتوا را به همین صورت دریافت کردیم و فصل هاش رو عنوان نکرده بود.

  2. Master میگه

    سلام
    سریالهای آپلود شده در کانال آپارات تی وی شو پلاس مربوط به چند سال پیشه و به صورت عادیه و اون موقع هنوز تکنولوژی هوش مصنوعی فراگیر نشده بود. فعلا که در خواستها بسیار زیاده اگر در آینده فرصت ایجاد بشه اونها رو هم باید ارتقاشون بدیم و بعد در سایت بارگزاری کنیم چون این سایت فقط برای ارتقا و بالا بردن کیفیت محتواهای قدیمیه و تا حد امکان سعی میکنیم تا محتوای بی کیفیت در سایت بارگزاری نشه.

  3. mst میگه

    با سلام تو آپارات، کانال تی وی شو پلاس بعضی سریالها و فیلمها است که تو این سایت نیست مثلا زیر آسمان شهر یا سریال زورو، لاست و … ولی اپارات همه قسمتها رو نمیاره می خواستم اگه ممکنه او سریال ها رو هم تو این سایت بذارین ممنون

  4. valadolid میگه

    سلام به نظرم اگر جوری میذاشتین که فصل هاش هم مشخص می شدند خیلی بهتر میشد با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید!