سریال ترکی حلالم کن Hakkını Helal Et 2007 ارتقاء کیفیت با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی (2007–2008)

* قسمت 37 ( آخرین قسمت ) اضافه شد *
مدت زمان: 60 دقیقه کشور:

در خصوص فردی بزهکار و دارای اعمال مقبوح به نام مراد است که در هنگام گریختن از دست نیروهای پلیس، درب مسجدی به روی او باز شده و همین امر باعث می شود مراد در مسیری روحانی و معنوی قرار گیرد. در تمام قسمتهای سریال حضور پرستاری باعث تحکیم این حالات معنوی می‌شود.

رضایت کاربران
80% (5 رای)

حلالم کن (به ترکی استانبولی: Hakkını Helal Et، حق خود را حلال کن) نام یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۲۰۰۷ کشور ترکیه است.

از نکات بارز این سریال آن است که در انتهای هر قسمت، مراد که دچار تغییر در حالات خود شده، در قالب روایات و سخنان پیامبر اکرم(ص) و احادیث قرآنی از اطرافیان خود می‌خواهد همواره در راه مستقیم گام بردارند.
کارگردانی این سریال را «چلیک بِرک سوی» بر عهده دارد و از جمله بازیگران این سریال می توان به مرشد آقاباغ (مراد) و آهو گُل اوروک (پرستار) اشاره کرد.

 

خلاصه داستان

در خصوص فردی بزهکار و دارای اعمال مقبوح به نام مراد است که در هنگام گریختن از دست نیروهای پلیس، درب مسجدی به روی او باز شده و همین امر باعث می شود مراد در مسیری روحانی و معنوی قرار گیرد. در تمام قسمتهای سریال حضور پرستاری باعث تحکیم این حالات معنوی می‌شود.

 

 در صورت خرابی لینکها از لینک تمام کیفیت ها و قسمت ها  هم که در صفحه دانلود ها قرار دارد برای دانلود می توانید استفاده نمایید.

 

توجه: به علت در خواستهای زیاد شما عزیزان برای ارتقا کیفیت این سریال زیبا و آموزنده  مدتها به دنبال نسخه بدون پیام بازرگانی یا زیر نویس آن گشتیم ولی متاسفانه موجود نبود . تعدادی از قسمتها دارای پیامهای بازرگانی بودند که از شبکه پخش شده کشور ترکیه بوده اند ما برای پوشش آنها از کادر سیاه استفاده کرده ایم . اگر در آینده نسخه بهتری موجود شد مجددا ارتقا و جایگزین خواهد شد.

 

  • زبان: فارسی

7 دیدگاه

  1. Master میگه

    سلام دوست گرامی
    مشکل دانلود حل شده و میتوانید دانلود بفرمایید.

  2. Master میگه

    سلام دوست گرامی
    متاسفانه از لحاظ فنی امکان کار با کدک قدیمی وجود ندارد.

  3. kyvan میگه

    سلام و خسته نباشید یه مدته هر چی دانلود میکنم تو تلویزیون پخش نمیشه لطف کدک سریال ها رو همون 264 بزنید چون تلویزیون های قدیمی 265 رو پشتیبانی نمیکنن با تشکر

  4. valadolid میگه

    انیمیشن و سریال های نوستالوژیک خیلی عالی میزارین کیفیت کار شما عالیه امیدوارم روزی برسه که بتونیم از سایت شما دانلود کنیم انیمیشن و سریال میزارین ولی نمیشه دانلود کرد.اگر یک 1 قسمت هم بشه به زور دانلود کرد چندین قسمت و نمیشه دانلود کرد. اگر از پیکوفایل بزارین کیفیت های 720p به پایین حداقل میدونیم چندین قسمت و میشه در روز دانلود کرد.و همچنین امیدوار میشیم که بتونیم یک انیمیشن و کامل دانلود کنیم.با تشکر

  5. Master میگه

    سلام
    لینک اصلاح شد.

  6. Mehrdad1993 میگه

    قسمت هفتم با کیفیت 1080قابل دانلود نیست. لطفا بررسی کنین

  7. Mehrdad1993 میگه

    یه سریال فوق العاده اموزنده و زیبا.بهترین سریال ساخت ترکیه. با دوبله زیبای خانم شوکت حجت. منوچهر زنده دل. مرحوم حسین عرفانی و…

دیدگاهتان را بنویسید!