کارتون خرگوش بلا گرگ ناقلا 1969 ارتقا کیفیت با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی

* قسمت 16 ( آخرین قسمت ) اضافه شد *
مدت زمان: 10 دقیقه کشور:

یک مجموعهٔ کارتونی مشهور روسی است که در سال ۱۹۶۹ میلادی توسط استودیویِ فیلم‌سازیِ «سایوزمولتفیلم» ساخته شد. داستان گرگی است که تلاش می کند تا خرگوشی زیبا را شکار کند اما هر بار شکست میخورد.

رضایت کاربران
100% (7 رای)

خرگوش بلا و گرگ ناقلا

با نامِ اصلیِ خب، فقط وایستا! (روسی: Ну, погоди!؛ IPA: [ˈnu pəɡɐˈdʲi]) یا بالاخره می‌گیرمت، یک مجموعهٔ کارتونی مشهور روسی است که در سال ۱۹۶۹ میلادی توسط استودیویِ فیلم‌سازیِ «سایوزمولتفیلم» ساخته شد.

این مجموعهٔ کارتونی پس از انتشار، به‌سرعت در اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی و کشورهای بلوک شرق محبوبیت یافت و ساختِ آن تا سال ۲۰۰۶ میلادی ادامه پیدا کرد.

خرگوش بلا و گرگ ناقلا در دههٔ ۶۰ خورشیدی از برنامهٔ کودکان و نوجوانان ایران پخش شد و پس از آن بارها از شبکه‌های مختلف بر روی آنتن رفته است.

 

  • زبان: روسی

2 دیدگاه

  1. Master میگه

    سلام و سپاس
    متاسفانه به علت محدودیتهایی که قبلا داشتیم کیفیت بالاتر از 1080p برای ما میسر نبود و فایلهای اصلی به علت حجم های بالا و پر شدن هارد از سیستم به تدریج پاک میشوند تا جا برای سایر پروژه ها باز شود.

  2. عباس یزدان پناه میگه

    سلام خسته نباشید دمتون گرم سوپراز پشت سوپراز ببخشید ما پر رو شدیم تو نظر دادن نمیشه حال که به کیفیت 1080 HQ رسیدید کارتون هایی که 1080p هستن تبدیل کنید به 1080 HQ واقعا کیفیت HQ برای کارتون های قدیمی رویایی خدا وکیلی صدا وسیما رو باید در اختیار شما بذارن ممنونم ازتون

دیدگاهتان را بنویسید!