دانلود سریال ایرانی متهم گریخت محصول سال 1384 ارتقا کیفیت یافته با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی

* قسمت 26 ( آخرین قسمت ) اضافه شد *
مدت زمان: 45 دقیقه کشور:

سریال «متهم گریخت» داستان زندگی خانواده «هاشم خان» است که به علت بیماری توان انجام شغل سابق خود را ندارد. با اصرار همسرش «سرور» به امید یافتن کار بهتر، به همراه خانواده اش به تهران مهاجرت می کند. اما زندگی در تهران، برای او و خانواده اش ماجراها و مشکلات فراوانی را رقم می زند...

رضایت کاربران
81% (21 رای)

متهم گریخت

یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سعید آقاخانی است که نخستین بار در ماه رمضان سال ۱۳۸۴ از شبکه سه در ۲۶ قسمت پخش شد.

خلاصه داستان

هاشم آقا (سیروس گرجستانی) و خانواده‌اش در شهرستانی نه چندان دور زندگی ساده‌ای دارند. او تا پیش از شدت بیماری قلبی خود‌، در مغازه‌ای اجاره‌ای به تعمیر اگزوز مشغول بوده ولی به علت بیماری پزشکان او را از انجام کارهای سنگین منع کرده‌اند. از طرفی اعظم دختر دانشجویش در تهران برای او شغلی پیدا می‌کند و خانه‌ای را اجاره می‌کند. هاشم آقا به ناچار کارش را تعطیل و به تهران مهاجرت می‌کند. مهاجرت هاشم آقا به تهران به همراه مادرش بی‌بی (شهربانو موسوی) و همسرش سرور (مریم امیرجلالی)، پسرش سعید (علیرضا جعفری) و دو دخترش معصومه و اعظم (ملیکا زارعی) و (لیدا فتح‌اللهی) و دامادش عباس (علی صادقی) ماجراهای بسیار جالبی رقم خواهد زد.

 

 

 

  • زبان: فارسی

2 دیدگاه

  1. Master میگه

    سلام
    کیفیت نسخه کار شده که خوبه این سریالها اصلا نسخه 1080 ندارند مگر به مدد تکنولوژی بشه ارتقاشون داد و فعلا این نسخه هایی که داره کار میشه جز بهترینهاست مگر در آینده باز تکنولوژیهای جدیدتری به کمک ارتقا تصاویر بیاد.

  2. سید محمد میگه

    سلام مدیر عزیزم
    خواستم بگم اگه خواستین سریال متهم گریخت از اینجا با کیفت عالی میتونید دانلود کنید
    کیفیتش عالیه ۱۰۸۰ گذاشته بدون زیرنویس کیفیت خودتون باید بزارید روی ۱۰۸۰ دانلود کنید
    خانه به دوش رو هم میگردم پیدا میکنم براتون

دیدگاهتان را بنویسید!